top of page
Search
  • 孔祥德

風水案例03


過咗農曆年無耐,有一位客人(Y小姐)經朋友介紹搵我幫佢睇Office嘅風水,呢位Y小姐係做美容院Sales的,佢每個月都要完成指定銷售額,達唔到標的話都幾頭痕,Y小姐話過咗年之後銷售額強差人意,壓力頗大........

Y小姐嘅Office 係(八運)坐丑向未,旺星到山到向,格局相當唔錯,但要緊記睇辨公室風水唔單只要坐向行運,還要審視(一) 環境(巒頭)是否配合得宜;(二)流年飛星之衰敗得失;(三)室內擺設之配合。

Y小姐嘅Office於2017年(丁酉) 客人進入之方是三碧祿存加臨;七赤破軍星到office向; 而五黃星則到南方。經我將Y小姐嘅Office重新佈局後,不到一個月便收到Y小姐來電話業積已有改善。

以下就係辦公室風水之6大守則 -

1. 佈置不應太花巧;

2. 坐後而有靠山;

3. 向前不可有尖、角、斜向之物件沖射;

4. 座位出入口宜暢通;

5. 不宜放置擋煞物 - (例) 古劍、八卦、神獸(貔貅、麒麟);

6. 選錯植物易招來小人。(要選擇合適的植物,及擺放適當位置)

73 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page