top of page
Search
  • 孔祥德

風水案例01


屋向有水/海景就是好風水?答對了一半。因為我們亦要從巒頭理氣上分析屋向的水/海景屬好屬壞,舉例: 論海景的巒頭我們其中一個要求係來水方要闊大,去水方要求窄小,即係風水學所講嘅「天門欲其開,地戶欲其閉,咁樣才能有利聚/守才。另外論理氣方面,好嘅山水巒頭亦要與時相配(行運)方能發揮其正面之力量。咁啱本人月初去咗將軍澳一單位看風水,當中屋向的海景正好俾我用嚟講解以上理論。

一月初我去將軍澳一新單位看風水。

此陽宅坐辛向乙,外出景觀確係美麗(有山有水),可稱得上一見可喜。可惜此宅嘅屋向主要有兩個弊端,第一論理氣這山水之景與時不配,第二論巒頭之審度,此海景之去水之方欠缺羅星而導致水口過大。

論水口,其一我們要求水口要緊固,方能守財,水口緊固我們稱為「羅星塞水口」,上圖為一例。(攝於香港仔)


65 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page